ObjectWeb Consortium
Search ObjectWeb Mail Archive:

Mail Archive Home | eclipse-stp List | Febuary 2007 Index

Re: ESB and Cimero meeting minutes

Alain, tout d'abord merci pour tes éloges autour de la "fertilizacion" :-)

Je suis d'accord avec tes commentaires, il faudrait s'habituer a OW2 maintenant :-) lors du meeting du 28 on pourrai aussi discuter des interactions avec Jasmine, mais il faut qu'on soit vraiment concrets lors de cette réunion pour décider de l'avenir de Cimero ainsi que du nouveau projet BAM.

a+
Miguel

Workflow Project Manager

Bull, Architect of an Open World TM
1, rue de Provence
38130 Echirolles (France)

(  Direct Line: +33-4-76-29-72-28
(  Fax: +33-4-76-29-75-18
(  Sec: +33-4-76-29-76-42
+   Email:
miguel.valdes-faura@xxxxxxxx

This e-mail contains material that is confidential for the sole use of the intended recipient. Any review, reliance or distribution by others or forwarding without express permission is strictly prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender and delete all copies.