ObjectWeb Consortium
Search ObjectWeb Mail Archive:

Mail Archive Home | jawe List | July 2003 Index

Jawe: Bug sa participantima

Zdravo Sasa

Ima vec mesec dana kako radim na nekim izmenama u JaWE-u za potrebe jednog
projekta, tako da sam manje-vise dobro zaronio u samu aplikaciju..

Povod za javljanje je bug (ako ne gresim) koji se javlja kada se participanti
dodeljuju procesu (kada si u Edit process modu). Tacnije, kada se
participant(i) stavi u proces i kada ga posle obrises on i dalje ostaje u
XPDL-u.

Bug sam ispravio tako da nije neki problem..

Puno pozdrava svima vama

Nikola - Grcka
--
http://www.operamail.com
Get OperaMail Premium today - USD 29.99/year